Известие

Collapse
No announcement yet.

Усилен съединител на Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Усилен съединител на Кросвагон

    Здравейте, момчета
    Още май не е наложително, но в горе-долу близко бъдеще ще ми се наложи смяна на съединител. Обмислям слагане на Валео 821325 - от 166 2.4 jtd / Lancia kappa 20v turbo. Всички знаем, че е говорено вече за този съединител, даже аз на 147-цата си слагах такъв. Но дали има някаква пречка да се сложи и на Crosswagon Q4?
    '06 Alfa Crosswagon Q4

  • #2
    Здравей колега.Преди окло месец сложих такъв luk 624300700,но идея си нямам дали е усилен.Понеже видях,че става въпрос зя кросвагон и за това се включих.

    Comment


    • #3
      Това е стоков за 1.9, сега го чукнах да го видя.
      '06 Alfa Crosswagon Q4

      Comment


      • #4
        До колкото ми е известно, 821325-цата е съвместима с всички JTD мотори.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #5
          А някой знае ли дали тази разлика от 5мм в диаметъра между Luk и Valeo е от значение при избора?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
            До колкото ми е известно, 821325-цата е съвместима с всички JTD мотори.
            без 20v
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ducaticorse Покажи съобщение
              Здравейте, момчета
              Още май не е наложително, но в горе-долу близко бъдеще ще ми се наложи смяна на съединител. Обмислям слагане на Валео 821325 - от 166 2.4 jtd / Lancia kappa 20v turbo. Всички знаем, че е говорено вече за този съединител, даже аз на 147-цата си слагах такъв. Но дали има някаква пречка да се сложи и на Crosswagon Q4?
              Слагай смело .
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Не го знам този 325 Колко е усилен,след като след има няма 70хил и като я намачках онзи ден от трета защото я четохме в движение и започна да изпуска
                Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                Comment


                • #9
                  2.4 140/150 с ремап си е изпитание за всеки сток съединител, бил той и от 166-ца.
                  Ако е изкарал 70 000, без да го жалиш излишно - това си е добро постижение, според мен.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Е нали уж държи до към 200-210 коня без проблем? Колко коня да е станала тая либра, предполагам не повече от 190-200.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                    Comment


                    • #11
                      И аз бях доста учуден,но е факт,. Според този които я я правил е между 160 и 180 коня,като я карам доста спокойно
                      Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                      Comment


                      • #12
                        Конете ги оставете, важно е пика на въртящия момент да идва плавно, и да не мачкате педала в ниски обороти, щото освен за маховика е вредно и за съединителя.

                        Comment


                        • #13
                          На 147цата ми, която беше по груби сметки около 200 коня (турбо 2256, кулер, гнп от 2,4 и ремап) 325цата издържа 6-7 к и почна да приплъзва. За да го задържа този съединител отидох при Радо и сложих някакъв по-рошав феродов диск. Той ги внасяше отнякъде. Малко след това колата я продадох, става въпрос за т.наречения червен кошмар хаха. Това няма значение, важното е че трябва да даяни доволно на кросвагона, който е стоков.
                          Ще прегледам за омасляване от семеринга на коляновия вал, понеже този съединител малко подозрително започва да приплъзва дори от 2-ра и 3-та скорост без да съм на цялата.
                          '06 Alfa Crosswagon Q4

                          Comment


                          • #14
                            Следващата фаза е твърд маховик от фиат петак и съединител от ГТА.
                            Държи до 260-270 коня и жтд-то почва да се развърта лесно като бензин. Поне така разправят.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Така, случайно чукнах в гугъл дали няма нещо по другите форуми и един човек беше питал за 325-цата на Q4. Имаше един отговор на човек, който е имал проблеми с 325-цата с превключването на 1-ва и задна скорост с 156 1.9. Вече започвам да се чудя какво да правя.
                              '06 Alfa Crosswagon Q4

                              Comment

                              Working...
                              X